Logowanie:

Login:
Hasło:
Najbliższe kursy:
Nowi wykładowcy:

Young Strategists' Club

Plansza_YSC

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

Mamy przyjemność zakomunikować, iż Forum Edukacji Biznesowej nawiązało współpracę z Young Strategists' Club, jednostką Marketing Communication Academy. W ramach wspólnych działań na naszej uczelni zostanie zorganizowany roczny kurs w trakcie którego dowiecie się wszystkiego co niezbędne w zakresie marketingu. 

fot3Głównym prowadzącym kurs będzie osoba, która w paźdzerniku ubiegłego roku w ramach spotkania pt. Praktyka Brandingu przyciągnęła tłumy. W swojej karierze zawodowej współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact, gdzie piastował funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Marketingu. Pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadził m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro. Wprowadził w życie program „Piska puszcza korzenie” dla Orlenu. Autor książek takich jak: "Lojalność konsumenta: Jak budować trwałe relacje z konsumentem", "Strategia marketingowa. Instrukacja budowy silnej marki" oraz "Praktyka Brandingu". Oprócz pracy jako strateg rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR, gdzie nadzorował prace merytoryczne nad programem SSM oraz koordynował pracę wykładowców. Aktualnie prowadzi własną Marketing Communication Academy (MCA), w której wraz z ekspertami i specjalistami marketingu i komunikacji przeszkolił kilkaset polskich firm.

Pan dr Maciej Tesławski.

Więcej informacji znajdziecie na stronie http://www.teslawski.pl/

Kurs będzie miał formę praktyczno-teoretycznych warsztatów, odbywających się popołudniami i trwającymi po 4 godziny każde. W tym semestrze planujemy przeprowadzić 4 spotkania (dwa w kwietniu oraz dwa w maju), a w kolejnym roku akademickim pozostałe 8. Oprócz możliwości "zbierania" godzin niezbędnych do otrzymania naszego Certyfikatu Kompetencji Biznesowych, uczestnicy którzy pomyślnie ukończą kurs, zostaną nagrodzeni prestiżowym certyfikatem wystawionym przez Marketing Comunication Academy. Warunkiem jego otrzymania jest uczestnictwo w co najmniej 80% wszystkich spotkań.

Aby wziąć w nim udział należy przesłać nam swoje zgłoszenie (formularz dostępny TUTAJ) nie później niż 3 kwietnia 2015r. (zgłoszenia przesyłane po tym terminie nie będą rozpatrywane). Spośród wszystkich chętnych wybranych zostanie około 25 osób, którym zaproponujemy uczestnictwo w YSC, a także prześlemy szczegółowe dane dotyczące pierwszego spotkania, które odbędzie się 13.04.2015r. na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Waszej dyspozycji pod adresem email ysc.feb@gmail.com 

Plan kursu:

Niezmienne prawa marketingu - 2 dni

Zajęcia poświęcone analizie podstawowych zasad rządzących komunikacją marketingową. Prawa marketingu stanowią podstawę, którą należy poznać jeszcze przed przystąpieniem do projektowania kampanii. Naruszenie zasad komunikacji marketingowej skutkuje zawsze porażką kampanii.

Strategia marki i komunikacji – 2 dni

Omówione zostaną zasady tworzenia strategii komunikacji jak i podstawowe czynniki wpływające na wartość marki. Świadomość marki i jej wpływ na wartość marki, tematyka jakości produktu, lojalność i zagadnienia związane z utrzymaniem klienta, tożsamość marki i jej osobowość jako elementy strategiczne.

Marketing relacji i programy lojalnościowe – 2 dni

Cały blok poświęcony zostanie tematowi marketingu relacji. Właściwe rozumienie lojalności zostanie przedstawione na przykładach prawdziwych programów lojalnościowych. Temat obejmuje większość zagadnień marketingu relacji przydatnych przy projektowaniu takich programów.

Programy retencyjne i motywacyjne – 2 dni

Czyli punktowe, które błędnie nazywane są lojalnościowymi. Omówimy cele takich programów i sposoby wykorzystania zdobytej dzięki nim wiedzy. Konstrukcja programu retencyjnego powinna umożliwiać gromadzenie wiedzy o konsumencie.

Promocje sprzedaży – 2 dni

Techniki promocyjne to podstawa mechanizmów zwiększających sprzedaż w krótkim okresie. Na rynku obserwujemy praktycznie wyłącznie promocje cenowe, a technik promocyjnych jest kilkanaście. Wśród nich ciekawa technika pozwalająca na budowanie lojalności (prawdziwej) do marki i loteria, która nie wymaga rejestracji.

Narzędzia komunikacji – 2 dni

Wśród wszystkich narzędzi komunikacyjnych nie sposób się już pewnie poruszać. Liczba kanałów komunikacyjnych rośnie wraz z rozwojem technik komunikacyjnych. Omówimy podstawowe narzędzia i wskażemy kiedy jakie z nich wykorzystywać i jakich błędów unikać.

Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookies. Zamknij