Logowanie:

Login:
Hasło:
Najbliższe kursy:
Nowi wykładowcy:

Wykładowcy

dr Maciej Tesławski

Maciej Tesławski ukończył studia „operatorskie” w tzw. szkole Maćka Szczepańskiego tj. na Wydział Radia i TV Uniwersytetu Śląskiego oraz Wydział Filozofii Akademia Teologii Katolickiej, pod kierunkiem prof. Mieczysław Gogacz.

W swojej karierze zawodowej współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact, gdzie piastował funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Marketingu. Współtworzył pierwszą wersję Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Współpracowałem m.in. z Reader's Digest oraz US West (Panorama Firm), dla której prowadził dystrybucję „yellow pages” na terenie całego kraju. Współpracował z największymi agencjami w kraju m.in. McCann Communication, gdzie pełniłem funkcję Prezesa McCann Relationship Marketing, w agencji J. Walter Thompson zarządzał Client Service i Strategią, a także w Grey Worldwide od podstaw stworzył dział strategii.

Jego osobistym sukcesem jest to, że pracownicy działu strategii Grey są dziś dyrektorami strategicznymi w największych agencjach sieciowych. Pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadził m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro, które były de facto projektami lojalnościowymi. Wprowadził w życie program „Piska puszcza korzenie” dla Orlenu, który wzorowany był na podobnym programie „Karkonosze, pomóż proszę” dla JT International Tobacco. Pierwotny program pozwolił na zasadzenie 60 ha lasu w Karkonoszach, nie dając nic w zamian konsumentom poza certyfikatem udziału. Wprowadził na rynek m.in. markę papierosów Kent dla British American Tobacco.

Jest współzałożycielem Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jest też członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej Superbrands, Golden Arrow i Boomerang.

Oprócz pracy jako strateg rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR, gdzie nadzorował prace merytoryczne nad programem SSM oraz koordynował pracę wykładowców. Aktualnie prowadzi własną Marketing Communication Academy (MCA), w której wraz z ekspertami i specjalistami marketingu i komunikacji przeszkolił kilkaset polskich firm.

Od kilku lat jestem związany z Uniwersytetem Wrocławskim gdzie w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej wykład strategię i marketing relacji. Współtworzył kierunek „Komunikacja Wizerunkowa”.

Od niedawna wspóltworzy, z przyjaciółmi biznesowymi, miejsce, gdzie „marki” mogą otrzymać coś więcej niż doradztwo, pomoc, reklamę. Zawsze uważał, że to może być pożyteczne, pod warunkiem porozumienia, a nie walki, jaka zazwyczaj się odbywa. Marka wymaga zrozumienia, głębokiej akceptacji i szacunku dla klienta, który, swoim portfelem, decyduje o jej sukcesie...”. http://teslawski.pl/ 

Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookies. Zamknij