Logowanie:

Login:
Hasło:
Najbliższe kursy:
Mów tak, żeby Cię słuchali
2018-10-16, 16:00-17:30
Nowi wykładowcy:

Wykładowcy

Michał Groniewski

Michał Groniewski - Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash. Odpowiedzialny za szereg projektów związanych z rozwojem marek własnych alkoholi, w tym stworzenie nowego konceptu sprzedaży wina w małych sklepach (Faktoria Win). Wcześniej prowadził marketing kategorii whisky w polskim oddziale Diageo realizując agendę wzrostu  takich marek jak : Johnnie Walker, Bushmills, portfolio Single Malts i Economy Scotch. Przez kilka lat związany z Unilever jako brand manager w Polsce oraz w globalnym centrum rozwoju innowacji w Mediolanie. Stworzył nową globalną markę środków czystości – Glorix (nieobecna na rynku polskim). Zdobywał doświadczenie na takich markach jak Domestos, Ibuprom, Carlsberg (wszystkie o rocznej wartości sprzedaży powyżej 100 mln zł). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Dwukrotny laureat Grasz o Staż. Stanął na szczycie 7 z 9 gór Korony Ziemi.  

Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookies. Zamknij